INTERFACE ZERO pbf
Kilka ustaleń odnośnie rozgrywki.
Po pierwsze skoro używacie innych nicków niż imiona postaci zaczynajcie każdy wpis imieniem i nazwiskiem postaci!
Po drugie otwarta jest kwestia expa. Tu mam dwie propozycje
1. Doświadczenie po każdej zamkniętej scenie. Rozwinięcia indywidualnie do uzgodnienia
2. Doświadczenie globalnie po zakończeniu przygody.
Czekam na wasze zdanie w tym zakresie.
Offline
Jak dla mnie to możesz dawać i zliczać expa po każdej scenie - na świeżo będzie łatwiej.
Ale wydawać go nie powinno się po każdej.
Na rozdanie expa może być jakieś większe podsumowanie (np. koniec rozdziału)
Ostatnio edytowany przez Raga (2016-04-18 09:16:26)
Offline
Kolejny temat do dyskusji. W związku z złodziejami i umiejętnością Lockpicking rozgorzała dyskusja między mną a Ragą dotycząca jej zastosowania wobec przejść blokowanych przez hiperobiektowe zamki. Czyli zamiast tradycyjnego panelu mamy hiperobiekt do wpisania kodu lub innego rodzaju hasła, tokena itp. Ustaliliśmy dwa rozwiązania.
1. Do niemal każdego panelu dołączony jest panel serwisowy oczywiście odpowiednio zabezpieczony i można takie drzwi otworzyć lockpickiem
2. Edge Tief dodaje +2 do testów hakowania obiektów służących jako zamki.
Czekam na wasze głosy ewentualnie sugestie.
Offline
Ja jestem za punktem 1.
Nie bardzo widzę to, że obiekt zamek różni się czymś od obiektu niezamku.
Obiekt czekający na dane pod względem programowym jest taki sam jak każdy inny niezależnie czy jest zamkiem czy nie.
Panele serwisowe są logiczne ze względów realności i tego żeby złodziej i hacker nie wchodzili sobie w kompetencje.
Offline
Dla jasności jeśli wprowadzimy panele to trudność i mechanika będzie zbliżona. Lockpick będzie bardziej czasochłonny ale nieco łatwiejszy test. Nie mniej tak samo będzie wymagane podbicie by system nie testował wykrycia włamania.
Offline